Afas en de Ombudsman

Eind november 2012 werd de Matchbeurs Leusden georganiseerd bij AFAS Software in Leusden. Een ontmoetingsplaats van goede doelen en bedrijven die een match met elkaar willen maken voor ondersteuning hetzij financieel of levering van diensten of materialen in natura. AFAS heeft destijds 23 matches gesloten.

ombudsman

Donderdag 7 februari was voor SMBL de Ombudsman een heugelijke dag, want Cor Pitlo mocht bij AFAS drie laptops ophalen.

Over de Ombudsman

De Ombudsman ondersteunt burgers met vragen en klachten. Daarnaast signaleert en inventariseert De Ombudsman klachten en kaart zaken aan bij de juiste instantie. De Ombudsman is onafhankelijk. Iedereen kan een vraag of probleem voorleggen aan een team van deskundige medewerkers. Zij geven éénmalig advies, waarmee de burger verder kan. Een zeer goed initiatief waar AFAS Software het belangrijk vindt hieraan een bijdrage te kunnen leveren.

Reageren is niet mogelijk